Jak bys, Jani, jednou větou popsala, co děláš?
Zjišťuji, co zákazníci bankomatů spořky chtějí, potřebují a co je udělá spokojenější. Jednoduše řečeno přináším klienta do týmu. Na základě toho pak v týmu dané projekty uskutečňujeme a vyhodnocujeme.
Proč ses rozhodla právě pro oblast Zákaznické cesty?
V předchozím zaměstnání jsem se naučila, jak na klientský výzkum. Dalo mi to hodně a často nyní svoje znalosti využívám. Chyběla mi ale možnost věci měnit. A přesně to mi nabízí má současná pozice ⎼ spojení výzkumu s projekty.
Co tě na tvé práci nejvíc baví?
Jelikož CJE musí stát na více nohou, mohu se rozvíjet hned v několika oblastech. Zejména UX a copywriting mě baví čím dál tím víc. Navíc bankomaty jsou opravdu zajímavý kanál, kde se kloubí technologie a přímý kontakt s klientem. Když jsem se o pozici ucházela, chtěla jsem dělat Customer Experience. Nikdy by mě ale nenapadlo, že by se mi zrovna bankomaty jako kanál tolik zamlouvaly. Velký podíl na tom má určitě i super tým, který tvoří experti ve svém oboru.
"Nikdy by mě ale nenapadlo, že by se mi zrovna bankomaty jako kanál tolik zamlouvaly. "
Co považuješ za svůj dosavadní největší pracovní zážitek? Co pro tebe bylo největším překvapením?
Každé setkání s klienty je vždy překvapením. Existuje nespočet příběhů, které naši klienti žijí a my o nich nevíme. Pokaždé, když se s nimi setkám, dozvím se něco nového. Možná všichni klienti chodí vybírat hotovost, ale každý má úplně jiné radosti a starosti. Jiné obavy a cíle. Každé setkání s nimi znamená být jim zase o kousek blíž. Z dobrého rozhovoru můžu čerpat inspiraci i velmi dlouhou dobu.
Na čem zajímavém v současné době pracuješ?
Ty nejzajímavější a největší projekty jsou samozřejmě ty nejtajnější. Můžu ale říci, že se dlouhodobě soustředíme na rozšiřování služeb bankomatů. Mimo jiné jsme se zaměřili na čistotu našich strojů. Spouštíme teď například webovku, kam nám klienti mohou jednoduše přímo z mobilu nahrát fotku znečištěného bankomatu. Sbírání této i jiné zpětné vazby od klientů je pro nás opravdu důležité. Je skvělé, že se nám klienti naučili říkat i úplné drobnosti. Protože ve výsledku právě tyto drobnosti tvoří klientský zážitek. Klíčem je se ptát a odpovědi opravdu vnímat. Ne všemu lze stoprocentně vyhovět, ale děláme pro to maximum.
"Klíčem je se ptát a odpovědi opravdu vnímat."
Tvůj tým prý tvoří převážně muži. Jak se mezi nimi cítíš?
Být jedinou ženou v týmu pro mě není novinka. Moji kolegové jsou i přes rozdílnou "cílovku" přesně moje krevní skupina. Sedíme si dobře jak po pracovní, tak i po osobní stránce. Nejlépe je to vidět, když se nad něčím společně rozčílíme. Ale většinou se naštěstí smějeme. Pro mě je proklientský tým základ. Když tým sám od sebe rovnou myslí na to, jak se cítí klient, je to pro CJE obrovská výhoda.
Co ti dělá radost mimo práci? Jak dobíjíš baterky?
Je pravda, že skloubit vše se školou a dalšími povinnostmi je občas náročné a člověk potřebuje prostě vypnout. Teď aktuálně mi k tomu pomáhají víkendy na chatě na Vysočině. I když je tam spousta práce, baví mě sledovat ty postupné změny, které jsou za člověkem vidět. Navíc táboráky jsou něco, na čem jsem vyrostla a v bytě na Smíchově se bohužel dělat nedají :). A i když někdy prší nebo ještě není úplně teplo, změna prostředí funguje dokonale.