Co ti pomáhá klienty správně nasměrovat?
Nejraději využívám příklady z vlastního života. Vyprávím jim, které mé kroky, k čemu vedly. Nebojím se ani osobních témat a klienti si pak snadněji dokážou podobnou situaci představit na vlastní kůži. Nejdůležitější je ale empatie a ochota naslouchat, každý klient je totiž jiný a má jiný životní příběh.
„Když ode mě klient odchází, musí být připravený na veškeré životní situace a vědět, jak jeho peníze fungují.“
Brzy budeš ve Spořce 15 let, co se ti
na tvé práci líbí nejvíc?
Kromě skvělého týmu, který kolem sebe mám a se kterým si navzájem pomáháme, mě poslední měsíce těší podpora mého vlastního projektu. Přála jsem si ve svém oboru vzdělávat další lidi. Začala jsem semináři ve firmě, kde mám víc klientů. Dělám přednášky o úvěrech, finančním zdraví, investicích… Vše se nakonec rozvinulo ve spolupráci s Kooperativou a Českou podnikatelskou pojišťovnou. Za Spořku k nim chodím přednášet o osobních financích a zdravém přístupu k nim. Obrovsky mě to baví a naplňuje.
Co ráda děláš ve volném čase?
Své volné chvíle nejraději trávím s rodinou a svými čtyřnohými miláčky. Má vášeň pro cestování mě nedávno zavedla do Říma, který mě naprosto uchvátil a brzy se tam plánuji zase vrátit. Nyní, s příchodem jara, věnuji spoustu času zahradě a zdokonalování skalky, protože květiny jsou mou další radostí.