Jaká byla, Verčo, tvá cesta na pozici CJE?
V bance jsem začínala jako procesní specialista. Zaměřovala jsem se na zlepšování a zefektivňování interních procesů. To jsem asi měla vždycky tak trochu v krvi. A dost možná to bylo i díky tomu, že oba moji rodiče celý život pracují ve výrobních podnicích. Tam jsou totiž různé zlepšováky na denním pořádku.
Co všechno tvoje práce obnáší?
Jako Customer journey expert se neustále dívám kolem sebe. I při soukromých nákupech třeba řeším, co by se kde dalo udělat jinak, aby lidé odcházeli spokojenější. Ale není to jen o hledání toho, co udělat jinak. Moje práce je taky hodně o datech a o tom, abychom klientům přinášeli opravdu nějakou hodnotu (a samozřejmě věděli jakou). Vše, co děláme, děláme na základě znalosti svého zákazníka a úzkého napojení na něj.
"Jako Customer journey expert se neustále dívám kolem sebe."
Vnímáš nějaký posun v oblasti Customer journey za poslední roky?
Určitě. Díky vzrůstající konkurenci a nově i možnostem řešit věci na dálku získali klienti mnohem více možností. My tak musíme čím dál častěji čelit novým výzvám.
Na čem teď, Verčo, pracuješ?
Aktuálně mě teď hodně zaměstnává aktivita na nové skvělé funkci. Svým klientům chceme plnohodnotně zpřístupnit reklamaci karetní transakce, a to online díky Georgi.
Existuje něco, co jsi ani v nejmenším netušila, že bys ve své kariéře mohla dělat, a nyní je to běžná součást tvé práce?
Řešit rozvoj lidí v chapteru CX řemesla. A to i přes to, že jsem sama měla pocit, že jsem teprve v rozvojovém stádiu své profesní dráhy. Česká Spořitelna mi v tomto dala velkou důvěru a pro mě to byla a je ohromná zkušenost.
"Česká Spořitelna mi v tomto dala velkou důvěru a pro mě to byla a je ohromná zkušenost."
Jak vypadá tvůj běžný pracovní den?
Každý pracovní den je trochu jiný z pohledu toho, co řeším. Protože jsem tak trochu ranní ptáče, před tím, než začne každodenní "šrumec", věnuji se přípravě. Ať už jde o přípravu podkladů pro vývojáře, přípravu zákaznických průzkumů, přípravu na schůzku s businessem nebo s některým z mých customer journey expertů. Následuje týmový stand up, a pak většinou maraton v podobě schůzek. Moje práce je mimo jiné hodně o potkávání se a o komunikaci s lidmi. A to ať už se to týká možné vyroby nebo průběžné validaci a představení výstupů naší práce.
Co ti dělá radost mimo práci?
Radost mimo práci mi dělá hlavně aktivní trávení volného času. V zimě mě potkáte nejspíš někde na parkovišti před karavanem, jak si obouvám lyžáky nebo skialpy. V létě zase na kole nebo na windsurfu. Na výletech nás pak často doprovází i náš všudybýlek Monkey, 7 letá čivava, co po kopcích ve sněhu uběhne i 20 km. :)