Proč klientské centrum

Pomoc klientům

Jsem tu pro lidi
Mám radost, když někomu pomůžu vyřešit problém
Těší mě pochvaly klientů

Jsme skvělý tým

Do práce se těším i díky kolegům
Mám se na koho obrátit
Navzájem se podporujeme

Baví mě to

Tady se člověk nikdy nenudí
Práce je plná energie
Prostě mě to baví

Co mohu v klientském centru dělat

Je na telefonu pro naše klienty. Volají, když potřebují například pomoc s blokací karty, nevědí si rady s Georgem nebo prostě hledají lepší řešení, jak naložit se svými penězi. MSE, Investice, Pojištění

Komunikuje s klienty přes sociální sítě nebo chat. Umí jim poradit s nejrůznějšími požadavky, nasměrovat n pobočku nebo spojit s dalším kolegou, který s nimi probere potřebné věci osobně nebo po telefonu.

Je tu pro každou situaci, kdy se něco nepovede. Vždy se snaží najít řešení, s kterým je klient co nejvíc spokojený. Ať už jde o chybně zaúčtované transakce, úroky, nebo jiné věci.

Díky němu se klienti skamarádí s Georgem. Společně s naším internetovým bankovnictvím jim pomáhá s chytrými platbami (přes Apple, Garmin a další...), poradí s nastavením nebo přihlášením, zbaví je stresu ze zablokovaných účtů a ochrání před lumpy a podvodníky.

Všímá si takových situací v životě klientů, se kterými bychom jim mohli pomoct. Třeba když klient zvažuje koupi auta, televize či mobilu nebo hledá nový byt.

Díky těmto pozicím ostatní mohou dělat perfektně svou práci. Experti KC je podpoří jako procesáři, analytici, kouči, supervizoři, školitelé nebo dispečeři provozu.

Dejte nám vědět, co umíte.
Ozveme se, pokud budeme mít pozici právě pro vás.

Co o práci v klientském centru říkají kolegové

U nás získáte více než jen mzdu

42 dnů volna

25 pracovních dnů dovolené jako všude, ale k tomu taky 12 dnů volna navíc pro skvělý work-life balance a 5 dnů zdravotního volna. Na cokoliv.

Zaměstnanecké spolky

Příspěvek 4 000 Kč ročně na základě členství v občanském sdružení zřízeném zaměstnanci ČS.

Penzijní připojištění

Až 2 400 Kč měsíčně vám připlatíme na penzijní připojištění. Pro maximální částku je potřeba mít odpracovaných 37 měsíců. Ročně můžete získat až 28 800 Kč.

Individuální zdravotní péče pro zaměstnance nad 55 let

Jednou ročně preventivní hloubková prohlídka.

 

Cafeterie vč. Multisport karty

9 600 Kč ročně vám přispějeme na nákup dárků, letenek, wellness pobytů či Multisport karty.
 

Příspěvek na stravování

Přidáme vám na jídlo 110 Kč na den.
Roční částka: 27 500 Kč.

Vzdělávání

Nemusíte hledat, kdo vás naučí něco nového. Desítky rozvojových kurzů a školení pro vás máme přímo u nás.

Zvýhodněné produkty

Výhodné podmínky a slevy na produkty FSČS, Kooperativy a třetích stran, například prémiové úrokové sazby u hypoték a mnohé další

Příspěvek na hlídání

Příspěvek pro rodiče při návratu z mateřské/rodičovské dovolené po dvou odpracovaných letech ve výši 4 000 Kč. Roční částka: 48 000 Kč.

Odměna při odchodu do důchodu

1 základní měsíční mzda, max. 35 000 Kč + 1 000 Kč za každý odpracovaný rok

Pracovní výročí

Odměňujeme své dlouholeté zaměstnance dle délky trvání pracovního poměru. 

10 a 15 let služby = 5 000 bodů
20 a 25 let služby = 10 000 bodů
30 a 35 let služby = 20 000 bodů
40 a 45 let služby = 30 000 bodů
50 let služby = 50 000 bodů 

Volno pro těhotné ženy

Těhotným ženám dáváme ke každému trimestru 1 den volna.

Volno pro rodiče

1 den navíc v každém čtvrtletí máme i pro samoživitele či rodiče pečující o zdravotně postižené dítě.

Volno na charitu

2 dny v roce na dobrovolnickou aktivitu

Jak to vypadá v klientských centrech Prostějov a Ostrava

Aktuálně volné pozice v klientských centrech

Klientské centrum České spořitelny má pro naše klienty větší význam než kdykoli dřív. Otázky na zvládnutí rodinného rozpočtu a finančních potřeb jsme připravení zvládat dle potřeb klientů 7×24 h. Poptávka po našich službách je vysoká, a proto do našich týmů hledáme další šikovné a pracovité kolegy.