Moje práce je užitečná
Podílím se na zlepšování produktů
I díky mně můžou být klienti spokojenější
Jsem tu pro lidi, kteří si nevědí rady
Dobrý kolektiv
Jsme skvělá parta
Vždycky si pomůžeme
Vím, že se mám koho zeptat
Sbírám zkušenosti
A taky můžu předávat dál to, co už umím
Mám radost, když se něco povede
U nás jsme prostě profíci
Co mohu v zákaznickém servisu dělat
Jsme pravá ruka bankéřů. Díky nám se nemusejí zdržovat administrativou a můžou se věnovat vlastní činnosti. Pokud má klient připomínky nebo stížnost, když je potřeba najít řešení jakékoliv situace – to jsou přesně ty chvíle, kdy se na nás bankéři ze všech segmentů banky můžou spolehnout. Staráme se o retailové zákazníky, klienty Erste Premier, ale i o firemní klienty od malého řemeslníka po ty největší firmy.
Kdykoliv si klient založí novou hypotéku, všechny dokumenty, které s tím souvisejí, zpracováváme my. Od vytvoření hypoteční dokumentace přes čerpání úvěru a pojištění až po nastavení správných termínů splácení úvěrů. S klienty i poradci na pobočkách si píšeme i posíláme e-maily, podle toho, jak je zrovna potřeba.
Speciální tým pečující o hypotéky a všechno, co s nimi souvisí. Ať už je to jejich správa v období čerpání, nebo otázky kolem splácení a zajištění nemovitosti a další. Vyřizujeme telefonní a e-mailové dotazy klientů i bankéřů na pobočce. Kromě toho máme na starosti spisovnu pro celou Spořitelnu.
Jsme tu pro firemní bankéře a bankovní poradce ze segmentu firemního a korporátního bankovnictví. Můžou nám zavolat nebo napsat, když potřebují pomoc s přípravou a realizací nových obchodů, správou stávajících úvěrů či pravidelným monitoringem úvěrových produktů.
Zpracováváme výzvy k součinnosti od soudních exekutorů, insolvenčních správců, OSSZ, měst, celních úřadů, finančních úřadů a dalších orgánů veřejné moci. Kromě toho se k nám dostanou i výzvy k součinnosti pro orgány činné v trestním řízení, tj. Polici ČR, státní zastupitelství a soudy. Máme na starost správu exekucí, notářské dotazy a vypořádání dědictví. Kolegové z poboček nám můžou kdykoliv zavolat.
Zodpovídáme za řešení stížností a požadavků v oblasti domácího a zahraničního platebního styku, tedy o požadavky klientů našich i jiných bank z celého světa. Pořizujeme platební příkazy, poskytujeme podporu obchodním místům a mnoho dalšího.
My řešíme stížnosti a servisní požadavky týkající se platebních karet. Představit si můžete například chybně zaúčtované výběry z bankomatů a vklady do vkladových automatů, duplicitně zaúčtované platby kartou, platby kartou za nedodané zboží a služby apod.
Věnujeme se vypořádání transakcí s investičními nástroji uzavřených na finančních trzích a zajišťujeme s tím související služby, jak pro klienty, tak na vlastní účet banky. Naše týmy Cash handlingu se věnují činnostem souvisejících se zpracováním hotovosti.
Dejte nám vědět, co umíte.
Ozveme se, pokud budeme mít pozici právě pro vás.
Co o práci v zákaznickém servisu říkají kolegové
Ráno do práce přicházím s úsměvem, ten mi oplácejí kolegové, protože tu máme super kolektiv. Proběhne kontrola kalendáře, následná příprava na schůzky, určitě nesmím opomenout vyhodnocení provozu v týmu. Nechybí povzbuzení v podobě dopolední kávy a k ní fůra e-mailů. Mým denním chlebem je řešení týmových záležitostí, procesních věcí, předávání zpětné vazby atd.
Michaela
Jsem člověk, který rád mluví a něco řeší, a proto jsem ráda, že právě tohle je i náplní mé práce každý den – komunikace s klienty, řešení problémů, adrenalin, když nás tlačí čas, jsme záchrana po telefonu :-) Je to výzva, neustále se zdokonalovat v produktech a v komunikačních schopnostech. Máme úžasný kolektiv, a "ukecanost" je základ. :-)
Zuzana
Na práci back office pro korporátní klientelu mě baví, že není stereotypní a každý den hledám individuální řešení. Energii mi dává náš tým, ve kterém nejsme jen kolegové, ale taky kamarádi. Je úžasné, že Česká spořitelna mi umožňuje trávit víc času s rodinou a zároveň cítím tu správnou motivaci a dostatek příležitostí ke svému pracovnímu růstu.
Klára
Baví mě, že díky své práci se rozvíjím a stala se ze mě sebevědomější osoba. Je skvělé pracovat ve skvělém kolektivu, kde si rozumíme, to pak práce utíká rychleji. Nic není problém a vše má řešení. Tým CDS se nám snaží zpříjemnit pracovní dobu tím, jak plánují akce a naslouchají našim přáním.
Jitka
U nás získáte více než jen mzdu
42 dnů volna
25 pracovních dnů dovolené jako všude, ale k tomu taky 12 dnů volna navíc pro skvělý work-life balance a 5 dnů zdravotního volna. Na cokoliv.
Zaměstnanecké spolky
Příspěvek 3 000 Kč ročně získáte na základě členství v občanském sdružení zřízeném zaměstnanci ČS.
Benefitní balíček
74 100 Kč ročně si rozdělíte mezi stravenky, penzijko a cafeterii dle vlastních preferencí.
Den jinak
2 dny v roce na dobrovolnickou aktivitu
Zvýhodněné produkty
Výhodné podmínky a slevy na produkty FSČS, Kooperativy a třetích stran, například prémiové úrokové sazby u hypoték a mnohé další.
Nadstandardní zdravotní péče
Dny zdraví na pracovišti, VIP preventivní programy, firemní praktický lékař na centrále.
Vzdělávání
Nemusíte hledat, kdo vás naučí něco nového. Desítky rozvojových kurzů a školení pro vás máme přímo u nás.
Zaměstnanecké akcie
Můžete se zapojit do programu pro zaměstnance a stát se spoluvlastníkem společnosti.
Bankéři pro zaměstnance
To je tým kolegů, kteří radí nejen nováčkům s finančními i nefinančními benefity.
Příspěvek na hlídání
Příspěvek pro rodiče při návratu z mateřské/rodičovské dovolené po dvou odpracovaných letech ve výši 4 000 Kč. Roční částka: 48 000 Kč.
Odměna při odchodu do důchodu
1 základní měsíční mzda, max. 35 000 Kč + 1 000 Kč za každý odpracovaný rok
Pracovní výročí
Podle délky trvání pracovního poměru ve Spořce odměňujeme naše dlouholeté zaměstnance.
10 a 15 let = 5 000 Kč
20 a 25 let = 10 000 Kč
30 a 35 let = 20 000 Kč
40 a 45 let = 30 000 Kč
50 let = 50 000 Kč
Volno pro těhotné ženy
Těhotným ženám dáváme ke každému trimestru 1 den volna.
Hlídačky.cz
Hradíme členství na hlidacky.cz, kde je možné domluvit hlídání dětí, úklid domácnosti nebo opatrování mazlíčků.
Volno pro rodiče
1 den navíc v každém čtvrtletí máme i pro samoživitele či rodiče pečující o zdravotně postižené dítě.
uLékaře.cz
Všichni zaměstnanci a jejich rodiny mohou zdarma využívat tuto online službu.
Jak to vypadá u nás na Vinici a dalších lokacích
Aktuálně volné pozice v zákaznickém servisu
Máte chuť být součástí týmu klientských služeb v Pardubicích, Novém Jičíně a v Praze, kde vyřizujeme různorodé administrativní požadavky plynoucí z přání a potřeb našich klientů? Přispívat k tomu, že se z České spořitelny stává bezpapírová banka? Stohy papíru u nás rozhodně nenajdete.