Proč zákaznický servis

Moje práce je užitečná

Podílím se na zlepšování produktů
I díky mně můžou být klienti spokojenější
Jsem tu pro lidi, kteří si nevědí rady

Dobrý kolektiv

Jsme skvělá parta
Vždycky si pomůžeme
Vím, že se mám koho zeptat

Sbírám zkušenosti

A taky můžu předávat dál to, co už umím
Mám radost, když se něco povede
U nás jsme prostě profíci

Co mohu v zákaznickém servisu dělat

Dejte nám vědět, co umíte.
Ozveme se, pokud budeme mít pozici právě pro vás.

Co o práci v zákaznickém servisu říkají kolegové

U nás získáte více než jen mzdu

42 dnů volna

25 pracovních dnů dovolené jako všude, ale k tomu taky 12 dnů volna navíc pro skvělý work-life balance a 5 dnů zdravotního volna. Na cokoliv.

Zaměstnanecké spolky

Příspěvek 4 000 Kč ročně na základě členství v občanském sdružení zřízeném zaměstnanci ČS.

Penzijní připojištění

Až 2 400 Kč měsíčně vám připlatíme na penzijní připojištění. Pro maximální částku je potřeba mít odpracovaných 37 měsíců. Ročně můžete získat až 28 800 Kč.

Individuální zdravotní péče pro zaměstnance nad 55 let

Jednou ročně preventivní hloubková prohlídka.

 

Cafeterie vč. Multisport karty

9 600 Kč ročně vám přispějeme na nákup dárků, letenek, wellness pobytů či Multisport karty.
 

Příspěvek na stravování

Přidáme vám na jídlo 120 Kč na den.
Roční částka: 30 000 Kč

Jak to vypadá u nás na Vinici a dalších lokacích

Aktuálně volné pozice v zákaznickém servisu 

Máte chuť být součástí týmu klientských služeb v Pardubicích, Novém Jičíně a v Praze, kde vyřizujeme různorodé administrativní požadavky plynoucí z přání a potřeb našich klientů? Přispívat k tomu, že se z České spořitelny stává bezpapírová banka? Stohy papíru u nás rozhodně nenajdete.

Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a.s. Všechna práva vyhrazena.