Proč zákaznický servis

Moje práce je užitečná

Podílím se na zlepšování produktů
I díky mně můžou být klienti spokojenější
Jsem tu pro lidi, kteří si nevědí rady

Dobrý kolektiv

Jsme skvělá parta
Vždycky si pomůžeme
Vím, že se mám koho zeptat

Sbírám zkušenosti

A taky můžu předávat dál to, co už umím
Mám radost, když se něco povede
U nás jsme prostě profíci

Co mohu v zákaznickém servisu dělat

Dejte nám vědět, co umíte.
Ozveme se, pokud budeme mít pozici právě pro vás.

Co o práci v zákaznickém servisu říkají kolegové

U nás získáte více než jen mzdu

42 dnů volna

25 pracovních dnů dovolené jako všude, ale k tomu taky 12 dnů volna navíc pro skvělý work-life balance a 5 dnů zdravotního volna. Na cokoliv.

Zaměstnanecké spolky

Příspěvek 3 000 Kč ročně získáte na základě členství v občanském sdružení zřízeném zaměstnanci ČS.

Benefitní balíček

74 100 Kč ročně si rozdělíte mezi stravenky, penzijko a cafeterii dle vlastních preferencí.

Den jinak

2 dny v roce na dobrovolnickou aktivitu

Zvýhodněné produkty 

Výhodné podmínky a slevy na produkty FSČS, Kooperativy a třetích stran, například prémiové úrokové sazby u hypoték a mnohé další.
 

Nadstandardní zdravotní péče

Dny zdraví na pracovišti, VIP preventivní programy, firemní praktický lékař na centrále.

Jak to vypadá u nás na Vinici a dalších lokacích

Aktuálně volné pozice v zákaznickém servisu 

Máte chuť být součástí týmu klientských služeb v Pardubicích, Novém Jičíně a v Praze, kde vyřizujeme různorodé administrativní požadavky plynoucí z přání a potřeb našich klientů? Přispívat k tomu, že se z České spořitelny stává bezpapírová banka? Stohy papíru u nás rozhodně nenajdete.